FAQ

Jak złożyć zamówienie?

  • wybierz produkt/produkty, które Cię interesują,
  • wybierz odpowiedni rozmiar,
  • kliknij „DO KOSZYKA”.

Teraz przejdź do zakładki „KOSZYK” (znajdziesz ją w prawym górnym rogu), upewnij się, że wszystkie produkty w koszyku są właściwe.
Następnie wybierz najbardziej odpowiednią formę dostawy oraz płatności (jeżeli nie wiesz jak dokonać wyboru, opisujemy to niżej) i kliknij czarny przycisk „ZAMAWIAM”.
Jeżeli nie masz konta w naszym sklepie – na tym etapie możesz je utworzyć wybierając „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Możesz również dokonać zakupu bez rejestracji klikając „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”.
Wypełnij pola formularza swoimi danymi. Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe.
Zaznacz akceptację regulaminu i kliknij „PODSUMOWANIE”.
Nie zapomnij potwierdzić zamówienia klikając „POTWIERDZAM ZAKUP”
Teraz opłać zamówienie zgodnie z wybraną formą, a my zajmiemy się pakowaniem Twojej przesyłki.
Potwierdzenie złożenia zamówienia oraz płatności otrzymasz na podany adres e-mail.

 

Na jakim etapie mogę anulować zamówienie?
Zamówienie możesz anulować zanim je spakujemy. Zadzwoń do nas najszybciej jak to możliwe i poproś o anulowanie.
Jeżeli zamówienie zostało już wysłane – odbierz je i zrób zwrot zgodnie z procedurą zwrotu.

 

Mam problem z płatnością, jak mam zapłacić?
Jeżeli masz problem z płatnością online – zawsze możesz opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem na nasze konto, w tytule podając numer zamówienia.

LUKRENCJA Justyna Małyszek
22 1950 0001 2006 4237 1933 0001
PEKAO SA

 

Jaką formę dostawy mogę wybrać?
Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy InPost. Dostępne formy to paczkomat lub kurier.

 

Jaka jest najszybsza forma dostawy?
Firma kurierska, z którą współpracujemy dostarcza przesyłki następnego dnia roboczego po odebraniu od nas. Tutaj kluczowym będzie wybór płatności, ponieważ przelew tradycyjny dotrze do nas po ok. 2-3 dniach i dopiero wtedy będziemy mogli nadać paczkę. Najlepiej jest zapłacić przy użyciu płatności elektronicznej (u nas jest to Przelewy24), wtedy niemal od razu mamy zaksięgowaną wpłatę i możemy przekazać zamówienie do pakowania. Co ważne – przy wyborze płatności Przelewy24 nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat.

 

Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy zależy od wyboru jej formy i jest to:

  • paczkomat – 0zł
  • kurier – 15zł
  • kurier za pobraniem – 18zł

 

Jaką formę płatności wybrać? / Czym się różni przelew tradycyjny od przelewów24?
Forma płatności zależy od Twoim preferencji. Wybierając przelew tradycyjny musisz się zalogować do swojego banku i ręcznie wprowadzić wszystkie dane. Ewentualnie wybrać się do placówki swojego banku czy też na pocztę.
Wybierając natomiast płatność za pośrednictwem Przelewy24 wystarczy wybrać swój bank, zalogować się i potwierdzić płatność. Wszystkie dane będą uzupełnione automatycznie. Za pośrednictwem Przelewy24 jest również możliwość płacenia BLIKiem. Co ważne – przy wyborze płatności Przelewy24 nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat.

 

Czy można złożyć zamówienie przez telefon?
Oczywiście. Jeżeli nie radzisz sobie z zamówieniami internetowymi, wystarczy do nas zadzwonić. Jesteśmy do dyspozycji w każdy dzień roboczy w godzinach 8:00-17:00 pod numerem telefonu: 726482512

 

Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym w Biłgoraju przy ulicy Kościuszki 91A.

 

Jak wykorzystać kod rabatowy?
Włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie zaznacz opcję „MAM KOD RABATOWY”, wpisz go w polu i kliknij UŻYJ. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

 

Czy można zwrócić zamówienie?
Zwrotu bez podania przyczyny możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Oświadczenie o swojej decyzji możesz przekazać nam w sposób elektroniczny na adres e-mail: kontakt@lukrencja.pl lub przesyłając je wraz ze zwracanym towarem na adres LUKRENCJA Justyna Małyszek ul. Kościuszki 91A 23-400 Biłgoraj.
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatu.

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Pieniądze zostaną Ci zwrócone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwrotu. 

 

Czy jest możliwość wymiany rozmiaru?
Procedura wymiany w naszym sklepie internetowym odbywa się na zasadzie zwrotu wybranych artykułów przy jednoczesnym złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Procedura zwrotu będzie przebiegać w standardowy sposób, a nowe zamówienie będzie realizowane zgodnie ze standardami sklepu natychmiast po opłaceniu. 

 

Jak dobrać rozmiar?
Każdy produkt dostępny w naszym sklepie posiada swoją tabele rozmiarów. Nie mamy jednej, uniwersalnej, dlatego dobranie rozmiaru nie powinno sprawiać większych kłopotów. Każdy nowy produkt mierzymy za pomocą metra krawieckiego i wprowadzamy wymiary na karcie produktu. Najprostszym sposobem będzie porównanie podanych wymiarów z aktualnie pasującym ubraniem dziecka.

 

Nie ma rozmiaru, który mnie interesuje, kiedy będzie dostępny?
Niektóre produkty posiadamy w wersji limitowanej, dlatego nie wszystkie rozmiary będą ponownie dostępne. Te ze stałej kolekcji doszywane są na bieżąco, w miarę potrzeb, ale jak to przy produkcji bywa, czasem zdarzają się opóźnienia. Zachęcamy do zapisania się na powiadomienie o dostępności rozmiaru – wtedy otrzymasz maila z informacją jak tylko interesujący Cię rozmiar wróci na stan sklepu. Opcja ta pojawia się tylko dla rozmiarów, które są wyczerpane.

 

Czy możecie dla mnie doszyć produkt, lub wprowadzić moje poprawki?
Nie przyjmujemy zamówień indywidualnych, jak również nie przerabiamy naszych ubrań zgodnie ze specyfikacją.

 

Ile trwa wysyłka towaru?
Zamówienia złożone w dni robocze do godz. 12:00 zazwyczaj wychodzą od nas tego samego dnia.

 

Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?
Jeżeli chcesz mieć pewność, że zamówienie dotrze na czas – upewnij się dzwoniąc do nas. Podpowiemy co jest realnie możliwe w danym momencie.

 

Czy mogę złożyć zamówienie na prezent?
Tak. Możemy wysłać paczkę wprost do osoby, która ma otrzymać prezent. Wpisz jej adres w polu „ADRES WYSYŁKI”, a w uwagach dopisz, że ma być to prezent. Nie dołączymy wtedy paragonu do przesyłki, a prześlemy Ci go drogą elektroniczną. Możesz również wybrać opcję ZAPAKUJ NA PREZENT.

 

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienia nie opłacone anulujemy automatycznie po upływie 7 dni.

 

Jaka część naszej kolekcji jest szyta w Polsce?
Wszystkie nasze produkty powstają w naszej polskiej szwalni.

 

Jak dbamy o środowisko?
Staramy się zminimalizować ilość powstałych odpadów na etapie produkcji. Ze ścinków materiału odszywamy prototypy naszych ubrań, a z mniejszych kawałków powstają akcesoria takie jak spinki czy gumki.
Nie produkujemy ubrań, które można założyć tylko raz – jak np. ubrania ze świątecznymi akcentami. Stawiamy na klasyczne, uniwersalne wzory, aby ubrania posłużyły dzieciom na dłużej. Z tego również względu w każdych spodniach zostawiamy specjalny otwór, który daje możliwość zmniejszenia gumki. Wtedy spodnie rosną razem z dzieckiem.

Sklep Internetowy z odzieżą dziecięcą

Lukrencja to producent odzieży dziecięcej, który na pierwszym miejscu stawia wszelkie potrzeby maluchów. Zajmuje się projektowaniem oraz wykonywaniem ubranek od podstaw, dzięki czemu są one unikalne, a dzieci czują się komfortowo. Hurtownia odzieży dziecięcej posiada wśród asortymentu produkty zarówno na lato, jak i na zimę – w tym również kurteczki dostępne w wielu rozmiarach oraz kolorach. Asortyment nie ogranicza się jednak tylko do dziecięcej garderoby – często pojawiają się także serie ubrań przeznaczone dla córki i matki, co pozwala im wyglądać niemalże identycznie. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym asortymentem sklepu Lukrencja.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl