Zwroty i reklamacje

ZWROTY/ ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Zwrotu bez podania przyczyny możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.  Oświadczenie o swojej decyzji możesz przekazać nam w sposób elektroniczny na adres e-mail kontakt@lukrencja.pl lub przesyłając je za pośrednictwem poczty na adres LUKRENCJA Justyna Małyszek ul. Kościuszki 91A 23-400 Biłgoraj, tel. 726-482-512.

Następnie zakapuj przesyłkę w sposób staranny, tak by nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Do zwracanej przesyłki możesz dołączyć  formularz zwrotu (link) dostępny na naszej stronie internetowej i dowód zakupu (paragon) – które ułatwią i przyspieszą procedurę zwrotu. 

Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatu.  

Gotową przesyłkę odeślij na nasz adres: LUKRENCJA Justyna Małyszek ul. Kościuszki 91A 23-400 Biłgoraj.

Pieniądze zostaną Ci zwrócone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwrotu. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

WYMIANA:

Procedura wymiany w naszym sklepie internetowym odbywa się na zasadzie zwrotu wybranych artykułów przy jednoczesnym złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Procedura zwrotu będzie przebiegać w standardowy sposób, a nowe zamówienie będzie realizowane zgodnie ze standardami sklepu natychmiast po opłaceniu. 

 

REKLAMACJA:

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi towar bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta, w sytuacji gdy sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną zostały ustalone przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym zostały określone w k.c. (w szczególności w art. 556-576 k.c.).

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne (wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową) oraz za wady prawne. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu.

Reklamacje można przesłać za pomocą poczty elektronicznej kontakt@lukrencja.pl lub pisemnie za pomocą poczty na adres LUKRENCJA Justyna Małyszek ul. Kościuszki 91A 23-400 Biłgoraj, tel. 726-482-512. Formularz reklamacji do pobrania tutaj (link)

Sprzedawca odpowie na zgłoszenie reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Brak reakcji sprzedawcy na reklamację w powyższym terminie oznacza, że sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną i akceptuje żądania kupującego. 

W formularzu reklamacji kupujący musi określić dokładny opis wad oraz sprecyzować żądanie. Kupujący może żądać usunięcia wady (naprawy), domagać się wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać obniżenia ceny, odstąpić od umowy.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na adres Sprzedawcy: LUKRENCJA Justyna Małyszek ul. Kościuszki 91A 23-400 Biłgoraj, tel. 726-482-512.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl